یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۱:۱۱:۳۷

بیش از یک هزار و سیصد روز کار بدون حادثه در دستگاه حفاری 68
ایران دریلینگ: رئیس دستگاه حفاری 68 فتح از بیش از 8300 متر حفاری در سال 93 خبر داد. به گزارش  ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی حفاری ایران، مهندس فرید مرتضایی رئیس دستگاه حفاری 68 فتح از مدیریت عملیات حفاری در خشکی 2 شرکت از 1373 روز کار بدون حادثه در این دستگاه خبر داد و گفت : این دستگاه با تلاش و کوشش متخصصان، کارشناسان و کارکنان به دلیل افزایش بهره‌وری و راندمان کار، کاهش زمان انتظار، عدم وقوع حادثه به عنوان یکی از دستگاه‌های نمونه شهریور ماه امسال انتخاب و معرفی شد. وی با اشاره به تلاش‌های مهندس فرشاد حافظی به عنوان رییس دستگاه در شیفت مقابل افزود:  تلاشگران این دستگاه توانستند در سال جاری بیش از 8200 متر حفاری انجام داده و دو حلقه چاه را تکمیل و تحویل و حلقه سوم را نیز دردست اجرا دارند. مرتضایی ثبت متراژ این دستگاه را در 5 سال گذشته حدود 42 هزار متر عنوان کرد و گفت طی مدت پیش گفته 13 حلقه چاه در مناطق مختلف نفتی حفر و تکمیل شده است .

رئیس دستگاه حفاری 68 فتح عملیات را رکن اصلی شرکت دانست و گفت : کار گروهی، همدلی و مشارکت کارکنان از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که  مجموعه پرسنل یک دستگاه حفاری همانند یک زنجیر متصل به هم هستند و رئیس دستگاه حفاری در این میان نقش هدایت، هماهنگی و رفع چالش‌ها و تنگناها را به عهده دارد. وی در ادامه بیان کرد: به عنوان مسئول دستگاه حفاری هیچگاه مطلق‌نگر نبوده و همیشه خوبی و هم بدی را در کنار هم دیده‌ام . خوبی را با تشویق جبران می‌کنم و در مورد نکات منفی در قالب مشورت و تشریک مساعی برای حل آن تلاش می‌نمایم تا بدین‌ طریق احساسم را به آنها منتقل کنم. وی در ادامه بر تشویق، ایجاد انگیزه، پیگیری حل مسائل و مشکلات کارکنان تاکید کرد و گفت کارکنان عملیاتی بویژه اقماری نیازمند توجه، ایجاد ارتباط رودررو، تشویق مادی و معنوی هستند و یقینا تقدیر و قدردانی حضوری و ایجاد ارتباط عاطفی در افزایش بهره‌وری بسیار تاثیر گذار خواهد بود. گفتنی است فرید مرتضایی متولد سال 1338 می‌باشد بیش از 32 سال سابقه کار در صنعت حفاری را دارد وی دارای مدرک کارشناسی از آموزشگاه تکنولوژی حفاری بوده و بطور تجربی این حرفه را از دیگر پیشکسوتان این صنعت آموخته است.


  کد خبر : 623
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :